Jako biuro rachunkowe świadczymy pełny zakres usług w ramach księgowości rachunkowej, finansowej. Rozliczamy firmy o różnych formach i profilach działalności. Wyróżnia nas nowoczesne i elastyczne podejściu do zagadnień rachunkowości. Nasze usługi skierowane są też do firm rozliczających się przy pomocy uproszczonych metod księgowości: książka przychodów i rozchodów, ryczałt, karta podatkowa.
Usługi rachunkowe i księgowe świadczone przez nasze biuro obejmują również sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych. Ponadto tworzymy i składamy deklaracje podatkowe, a także kontaktujemy się z urzędami w imieniu naszych Klientów oraz oferujemy im kompleksową pomoc podczas kontroli podatkowych.
Poniżej znajduje się skrócony zakres czynności, które wykonujemy w ramach poszczególnych usług księgowych. Zachęcamy do kontaktu i współpracy.
Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych
-
Kontrolę dokumentów pod względem formalno-rachunkowym.
-
Prowadzenie ewidencji przychodów.
-
Prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku VAT.
-
Sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego deklaracji VAT.
-
Sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego rocznych zeznań.
Podatkowa książka przychodów i rozchodów
-
Kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym.
-
Bieżąca ewidencja operacji gospodarczych.
-
Prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku VAT.
-
Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia.
-
Sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego deklaracji VAT.
-
Miesięczne lub kwartalne rozliczania podatku dochodowego.
-
Sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego rocznych zeznań.
-
Sporządzanie do GUS sprawozdań statystycznych.
Księgi handlowe
-
Kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym.
-
Bieżąca ewidencja operacji gospodarczych.
-
Prowadzenie księgi głównej, pomocniczej, ewidencji środków trwałych i wyposażenia oraz ewidencji dla podatku VAT.
-
Sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego deklaracji VAT.
-
Miesięczne rozliczenia podatku dochodowego.
-
Sporządzanie do GUS sprawozdań statystycznych.
-
Sporządzanie bilansu z rachunkiem zysków i strat, rachunkiem przepływów pieniężnych oraz przygotowywanie informacji dodatkowej.
-
Sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego zeznania rocznego.
-
Bieżąca kontrola zobowiązań i należności, wystawianie potwierdzeń sald.
-
Na dzień rozpoczęcia działalności otwieranie ksiąg handlowych.